Followers

EUMORA – A MIRACLE FACIAL BAR

Memperkenalkan sabun pencuci muka Eumora yang mampu membuat wajah kelihatan cantik dan menarik. Dengan factor HmA, ia dihasilkan 100% dan di import dari negara eropah. Ia dihasilkan dari Moor dan diperolehi dari campuran herba, flora dan bunga yang telah lama wujud di dalam air dan di dalam tanah. Ia telah diproses an dihasilkan menggunakan teknologi yang moden oleh Esabee Biotika Sdn. Bhd, dengan kerjasama Eumora memang sesuai untuk semua jenis kulit.


  • Mencuci dengan lembut
  • Segar dan lembut
  • Kulit kelihatan lebih muda
  • Kulit muka kelihatan lebih bergaya

HYDRATION MICRO ALGE FACTOR

HYDRATION MICRO ALGE FACTOR, telah dihasilkan daripada pakar perubatan dunia oleh sebuah syarikat dari Eropah dan dihasilkan daripada air tasik segar dari Hawaii. Ia mengandungi campuran 3D dengan campuran wap.

- Ia sangat unik kerana mengandungi campuran bahan asli yang telah diambil daripada beberapa bahan untuk menguatkan keadaan kulit. Ia mempunyai ketahanan yang kuat untuk kulit sentiasa kelihatan lebih lembut dan cerah.

- Ia juga kaya dengan vitamin B1, B2, B12 dan niacin yang membantu meningkatkan ketahanan struktur kulit dan melindungi kulit daripada semua tekanan. Dengan adanya tindak balas, kulit tidak akan rasa dan Nampak kering tetapi sebaliknya kulit akan kelihatn sentiasa lembab dalam keadaan semua cuaca.

EumorA Bar - The miracle skin cleanser, toner and moisturizer that enhances your look, leaves you with a refreshing skin and fresh outlook in life!



The Sensational EumorA Facial Bar:

* Gently Cleansed,

* Effectively Toned,

* Refreshingly moisturized

* Enhancing your natural beauty and brighter facial look

* Creating a more confident and positive outlook in life


Prices of EumorA Bars:

1 Bar (25 grams) RM80.00

4 Bars (1 box - 4x25 grams) RM320.00


For quantity discount, kindly contact:
Intan +60133811055

0 comments:

Post a Comment

visitor

web site hit counter

chat here


ShoutMix chat widget